português | español | français | català

logo

Database search

Database:
FONS
Search:
SANCHEZ CABEZA, JOAN ALBERT []
References found:
Showing:
1 .. 2   in format [Default]
page 1 of 1


1 / 2
select
print

Bookmark and Share
Estimació dels ritmes de sedimentació de l'embassament de Camarasa : treball de recerca, [programa de doctorat de Ciències Ambientals, opció Anàlisi del medi natural / Eduard Costa Garangou ; [directors Joan Albert Sánchez Cabeza, Pere Masqué Barri]
Costa Garangou, Eduard


2003
Dirigida per: Sánchez Cabeza, Joan Albert; Masqué Barri, Pere. Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències, 2003
IV, 100 p. : il., gràf.; 27 cm



Matèries: Sedimentació ; Pantans
Matèries:Pantà de Camarasa
Àmbit:Camarasa
Cronologia:[2003]
Autors add.:Sánchez Cabeza, Joan Albert (Dir.) ; Masqué Barri, Pere (Dir.)
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 2
select
print
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
Impacte ambiental dels iots en els ports de Sitges : anàlisi comparativa [Fitxer informàtic] / Ambiiot (Grup de recerca) ; Laura Pérez Pérez, Raquel Segura Tubau, Anna Térmens Arbós, [et al.] ; [directors: Joan Albert Sánchez Cabeza, Martí Boada, Joan Rieradevall, [et al..]]



Dirigida per: Sánchez Cabeza, J. Albert; Boada, Martí; Rieradevall, Joan. Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències, 2011
Un fitxer electrònic (165 p.)
Treball de recerca (bachelorThesis).

Els ports esportius a nivell català han augmentat considerablement a causa de la creixent afició a la navegació i els esports nàutics. L'increment de la demanda d'amarratges al port i la conseqüent concentració d'iots, ha implicat la necessitat d'un estudi dels seus impactes potencials. El Port Garraf té un impacte més reduït degut a que prioritzen les embarcacions de vela, en canvi pel que fa al Port d'Aiguadolç i Port Ginesta la proporció d'embarcacions a motor és superior, per tant tindran un consum més elevat de combustible. Pel que fa a residus especials, concretament olis, els tres ports tenen un impacte sever per la difícil recuperació del medi en cas d'accident, encara que hi ha una bona gestió en els ports. Per acabar el Port d'Aiguadolç és el que té un consum d'aigua superior.


Matèries: Ports esportius ; Esports nàutics ; Vaixells ; Navegació ; Impacte ambiental
Àmbit:Sitges
Cronologia:[2011]
Autors add.:Pérez Pérez, Laura ; Segura Tubau, Raquel ; Térmens Arbós, Anna ; Sánchez Cabeza, Joan Albert (Dir.) ; Boada i Juncà, Martí (Dir.) ; Rieradevall, Joan (Dir.)
Accés: http://hdl.handle.net/2072/172213
http://ddd.uab.cat/record/82405


Enllaç permanent a aquest registre



page 1 of 1

Database  FONS : Advanced form

   
Search:
in field:
 
1     
2   
3